انعقاد قرارداد هوش تجاری و انبار داده هلدينگ صنايع پتروشيمی خليج فارس

1398/10/15

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بعنوان بزرگترین هلدینگ حوزه پتروشیمی، هسته ی مرکزی مدیریت و برنامه ریزی بیش از 35 شرکت تابعه می باشد که در 4 حوزه ی تولیدی، خدماتی، Utility و طرح های پتروشیمی فعالیت می کنند. در این مجموعه ی بزرگ، داده ها در سطوح عملیاتی در حوزه های مختلف نظیر تولید، مالی، بازرگانی و فروش، منابع انسانی و …. تولید می شوند و در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
سامانه ی هوش تجاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تجمیع این داده ها در سطح هلدینگ، امکان تولید شاخص های مختلف در حوزه های گوناگون را برای مدیریت ارشد مجموعه بوجود آورده و از این طریق مدیران را در تصمیم گیریهای خود یاری می کند.
بر این اساس پروژه ی سامانه هوش تجاری با محوریت تجمیع اطلاعات در سطح هلدینگ و شرکت های تابعه در حال پیاده سازی است تا اطلاعات سامانه های مالی، بازرگانی، تولید، منابع انسانی و HSE را تحت یک انبار داده مجتمع گردآوری کرده و شاخص های مورد نیاز مدیریت را تولید نماید.

© کپی رایت - هوشمندی کسب و کار، انبار داده، دریاچه داده، پلتفرم داده، تحلیل کلان داده، رهیافت های داده محور، علم داده، هوش مصنوعی | Power by kte.ir